پـــلاکــــ هـشت

قطعه شهدا

خوشا آنان که بر بال ملائک
نشستند و صفا کردند و رفتند...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

امام زادگان عشق

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۹ ب.ظ

امامزادگان عشق

 
 
 
عـــــکســـ نوشـــتـــ :
 

شهدا امام زادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

امام خمینی(ره)

 
دلـــ نـــوشــــتــ :

ای همه غصه هایت قاتلم،هر شب دعایت می کنم
داغت نبینم جان من،جان را فدایت می کنم
باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدند این سران
که من "فعلا" فقط دارم "نصیحت"می کنم

لبیک یا امام خامنه ای

 

بیــ ربطــ :

الهی ، دربسته نیست ، ما دست و پا بسته ایم...
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی